Day 07 – Your best friend


Ninni
Min bästa vän.
Nuförtiden träffas vi ytterst sällan eftersom vi studerar och bor på olika orter, men alltid när vi återförenas känns det som att vi aldrig varit i från varandra. Vi kan helt enkelt 'catch up' genast vi möts igen. Hon är så otroligt speciell, känner ingen som är som Ninni. Hon har ett hjärta av guld, hon tröstar och hon finns där. Blev vän med henne i typ 3-års åldern när vi gick hos samma dagmamma i mellanåt. Ettan och tvåan var vi jättebra vänner men sen tappade vi kontakten några år. I slutet av lågstadiet, i sexan, fick vi upp kontakten ordentligt igen och sen dess har den hållit. Hela högstadietiderna va underbara för jag visste alltid att Ninni fanns där för att upplysa mig med sin närvaro.
Saknar allt som har att göra med denna tjej. Saknar alla gemensamma stunder.
Sitter med ett stort leénde på läpparna när jag tänker på allt tokigt vi gjort tillsammans. T.ex gången när vi hade huslig ekonomi och hon, jag och Hannah var ensamma i vår grupp (annars brukade Emma vara med och styra oss i köket eftersom vi saknade koncentration). Vår pizza hade blivit klar i ugnen så jag bad Ninni att ta ut den. Hon öppnade ugnen och med ett ryck drar hon ut plåten med pizzan på, i nästa sekund ligger vår pizza på golvet upp och ner och där står vi med ett stort gapskratt och konstiga blickar på oss. Vad sa jag, hon är för härlig.
Sen minns jag också alla gånger vi suttit i skolan, skrattat så att tårarna rann. Jag kunde räkna upp 10000 bra saker och minnen om henne men dethär får räcka för det går egentligen inte att besktiva i ord hur mycket just denhär Ninni betyder för mig :)
Jag älskar dig








Heidi Alexandra Sofi (L) Ninni Alexandra


Kommentarer
Postat av: ninnii

äslkar dig! ♥

2010-11-17 @ 12:40:17
URL: http://ninnisi.blogspot.com
Postat av: meheidi

o jag dig <3

2010-11-17 @ 19:51:09
URL: http://meheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0