Alice Mariann Perjus




Idag är det 3 år sedan min farmor Alice dog.
De var hemska tider dedär när hon gick bort, så svårt att acceptera.
Ja älskade, och älskar henne fortfarande, så otroligt mycket.
Hon var en fin människa, fick en på så bra humör.
Hon var en av mina bästa vänner. Ja saknar henne så otroligt mycket.
Lite nu som då börjar jag tänka på henne, då faller några tysta tårar nerför mina kinder.
Värst är tiderna vid jul och just denhär dagen, då man tänker tillbaka 3 år och minns hur tiden var när hon avled.
Ja kan tänka på henne och även prata om henne men ibland har jag mina känsliga stunder då ja inte vill nåt annat än gråta.
Ja hoppas du har de bra däruppe, Farmor.
jag älskar och jag saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0